Little Shiny Monster(s)

January 21, 2011

NeNoNeNo


hug hug huggyy ! HAHA . otak mereng weyy ! btw cerpen yang berada di bawah itu sebenarnya da lame da aku tulis . pembaca yang pertama ialah Grace Lee , second Fatihah . budak 2 Kiambang SmkSA . aku tau ta best . tapi hasil dari tangan aku kan ? kau sibuk apa ? HAHA . btw semalam lepas jemput abg aku gerak pergi Balai Polis dekat S2 . ada pencuri masuk rumah aku and cilok bunny aku . okay , aku tipu . family prob jea . then abang aku kate nanti dia nak pergi check phone  aku balek . adushh ==' tengah kebosanan so dnga lagu sambil tidur dekat depan bilik inspektor, cool jea .  gilaa lamaa . and i saw the big fat enemy ! HAHA . macam barua jeaa betina uhh . then mak aku ajak pergi minum . adushh ! lepak kedai dekat depan sekolah smksa . ngantuk gila-gila weyy ! and bangun pagi , tengok mak aku layan cerita korea again . kebaboomm ! mak aku marah aku sebab ajar dia . cehhh , aku pula yang kena kann ? HAHAHA .


xoxo
crazy girl

RAWR ! Thanks For Reading :D

No comments:

Post a Comment